zondag 16 oktober 2016

Mijn Clean 9 avontuur

De knoop is doorgehakt! Zaterdag een week geleden ben ik aan de Clean 9 begonnen.

Vandaag is dus de laatste dag! Vanavond ga ik meten & wegen. Maar in ieder geval kan ik meedelen dat ik me superfit voel.

Al eerder heb ik nagedacht over een belangrijke beslissing. Wordt het Vanille of Chocola?

Nou; het is de chocolade geworden! Majmmie

Vandaag is de laatste dag, en ben ik klaar met het bijwerken van mijn werkboek!


Eén van de dingen die ik afgelopen week geleerd heb, is: Na een licht ontbijt een stevige wandeling maken. Dat is beter dan andersom: Een blokje om en daarna een stevig ontbijt.

Ik zal jullie er alles over vertellen.

De eerste twee dagen zijn het "zwaarst".  Maar dat valt eigenlijk reuze mee, waant door de Garcinia, heb je helemaal geen honger. Deze neem je een half uurtje voor het eten in. Het zorgt er ook voor dat je je eten niet zo snel als vet opslaat. Dan neem je je Aloë Vera gel. 120 ml. Dat is wel veel als je het niet gewend bent! Maar ik drink het al anderhalf jaar.

Met behulp van de shaker maak je een heerlijke chocolade of vanille shake
Na het eten neem je en Forever Therm. Daar zit veel Guarana in. En koffie en thee!
Om er voor te zorgen dat je toch vezels binnen krijgt, is de Fiber een belangrijk onderdeel.
Dit neem je als tussendoortje. (Verder mag je 1 appel per dag, en van sommige groenten, zoals komkommer zoveel als je wilt.)

De lunch is hetzelfde recept als het ontbijt.

Het avondeten bestaat op dag 1 en dag 2 uit Garcinia, en daarna Aloë Vera.
's Avonds voor het slapen gaan, neem je als klap op de vuurpijl :...Aloë Vera.

Vanaf dag 3 tot neem je de Aloë Vera alleen nog 's ochtends. Je mag je 's avonds lekker gaan kokkerellen. In het boekje staan tips voor recepten.Je mag namelijk wel lekker smikkelen bij dit dieet hoor! Het zijn maaltijden van 600 calorieën. Maar door het gebruik van zilvervliesrijst, noten, etc. vullen deze maaltijden erg goed.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten